Vergroten van het competentieniveau

Onze trainingen gericht op preventie van publieksagressie vergroten de competentie in gespreksvoering en het samenwerken bij agressie-incidenten. Voorafgaand aan onze trainingen stellen wij samen met u de organisatienorm vast. Hiermee geeft u als organisatie de grens aan in het gedrag van inwoners in het contact met uw medewerkers. Vervolgens trainen we uw medewerkers in veilig contact aan de telefoon, in de spreekkamer, aan balie en loket en in het veilig afleggen van een huisbezoek. Uw medewerkers buitendienst en Toezicht en Handhaving trainen we in veilig werken in de openbare ruimte of veilig handhaven. Voor medewerkers, leidinggevenden en bestuurders verzorgen we workshops gericht op het veilig organiseren van publieksbijeenkomsten en het reageren op agressie via sociale media. In onze begeleiding vinden wij het belangrijk om aan te sluiten op uw organisatiecultuur. Onze trainingen verhogen het bewustzijn ten aanzien van het gezamenlijk werken aan agressiepreventie. Ook vergroten ze de meldingsbereidheid van medewerkers. Onze trainingen worden ervaren als veilig en prettig om aan deel te nemen.
Download hier ons trainingsaanbod.

In onze trainingsprogramma’s gericht op de veiligheid van interne omgangsvormen werken we vanuit een constructief uitgangspunt aan het versterken van de samenwerking binnen teams en de relatie tussen team en leidinggevende. Wij kennen trainingsprogramma’s voor het voorkomen en interveniëren bij conflicten in teams en pestpreventie. Teams staan wij ook bij met activiteiten gericht op teamontwikkeling en ‘team meets manager’. Voor leidinggevenden kennen we trainingen gericht op ‘effectief leidinggeven’. Individuele medewerkers en leidinggevenden begeleiden wij ook door middel van coaching.

Bent u geïnteresseerd in onze trainingsmogelijkheden? Neem dan direct contact op.