Heeft u een klacht? Neem dan de onderstaande stappen

Stap 1
U neemt contact op met de desbetreffende adviseur, trainer of coach. Deze zal uw klacht zoveel als mogelijk direct en persoonlijk met u oplossen. Mocht dit niet naar wens verlopen, dan neemt u contact op met AgressiePrevent.

Stap 2
Voor het formeel indienen van uw klacht gebruikt u het contactformulier op onze website. U krijgt binnen drie dagen bevestiging van de ontvangst van uw klacht. Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld en binnen twee weken na ontvangst beantwoord. Mocht ons antwoord op uw klacht langer duren dan twee weken, dan wordt u hiervan binnen deze twee weken op de hoogte gesteld. Tevens wordt aangegeven wat de reden van de vertraging is en wordt de verwachte termijn aangegeven waarbinnen de klacht zal worden afgehandeld. Uw klacht of opmerking en de wijze van afhandeling worden door ons geregistreerd en 2 jaar bewaard.

Stap 3
Mocht u uiteindelijk niet tevreden zijn over de manier waarop uw klacht door ons is afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot de rechter in uw vestigingsplaats.